Avatar billede flashnet Nybegynder
30. august 2007 - 00:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Huske kodeord i Firefox

Når man har skrevet brugernavn og password og trykker OK i browseren spørger den om den skal huske det.

Hvis man trykker "Husk" husker den kun nogle gange brugernavn og password. Men hvis man kommer til at skrive forkert text i felterne husker den altså noget forkert, og jeg kan ikke finde ud af at få den til at lade være med at huske det, og i stedet lave det om til at huske det rigtige brugernavn/password

Hvordan gøres det?
Avatar billede Slater Ekspert
30. august 2007 - 01:00 #1
Skriv det rigtige i stedet, og bed den om at huske det. Så glemmer den det gamle forkerte.
Avatar billede flashnet Nybegynder
30. august 2007 - 14:58 #2
Ja, hvis jeg kunne ville det være nemt. Den spørger kun on den skal huske hvis det er brugernavnet jeg ændrer... ikke passwordet
Avatar billede Slater Ekspert
30. august 2007 - 16:40 #3
Det var da irriterende. Så kan du selvfølgelig altid gå op i Tools og vælge Clear Private Data -> Saved passwords og Saved form history. Men så sletter den jo ALT du har indtastet.
Avatar billede flashnet Nybegynder
30. august 2007 - 20:44 #4
smid svar :)
Avatar billede Slater Ekspert
31. august 2007 - 09:41 #5
Hvis du mener det var en løsning :)
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2007 - 11:31 #6
Du kunne alternativt også gå ind under:

Engelsk:
Tools -> Options -> Security -> Klik på Show passwords -> Markere det password som er forkert -> Remove

Dansk:
Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed -> Klik på Vis adgangskoder -> Markere det password som er forkert ->Fjern

Så fjerner du det enkelte password og vil du blive spurgt påny når du besøger siden.
Avatar billede Slater Ekspert
31. august 2007 - 12:45 #7
Smartere.
Avatar billede flashnet Nybegynder
31. august 2007 - 21:56 #8
Ja, her maa jeg vel bede techit om at smide svar, det var jo lige praecist det jeg ledte efter :)
Avatar billede Slater Ekspert
31. august 2007 - 23:15 #9
Ja, det må klart være techit der fortjener point her :)
Men godt du fandt ud af det. Jeg daffer igen.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2007 - 08:39 #10
Svar :)
Avatar billede Slettet bruger
06. september 2007 - 13:18 #11
Takker for points :)