Avatar billede johanna Nybegynder
29. august 2007 - 13:42 Der er 6 kommentarer

Kan ikke se flash i IE

Jeg bruger Flickr badge på min blog (flash), men kan pludselig ikke se dette badge.

Jeg har tjekket at alt er aktiveret i IE>funktioner>administrer tilføjelsesprogrammer, opdateret min flashplayer, java, windows osv.

Nogen der kan fortælle mig hvad jeg mangler, eller hvad det er der måske ikke er opdateret siden jeg ikke mere kan se dette?
Avatar billede barklund Nybegynder
29. august 2007 - 13:54 #1
Well, kunne det tænkes, at det ville være relevant med et link til siden, så vi andre kunne se, om vi kan se det? :)
Avatar billede johanna Nybegynder
29. august 2007 - 13:56 #2
Joh, det kan godt tænkes. Men ved at andre kan se det.
www.peachmelba.dk (ses under galleri i højre side).. for mig er det blot et hvidt felt.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. august 2007 - 20:18 #3
Virker fint i både IE og FF på min pc.
Avatar billede johanna Nybegynder
29. august 2007 - 20:42 #4
Jamen det virker fint hos andre. Problemet er, at det ikke virker hos mig selv, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det.
Avatar billede johanna Nybegynder
29. august 2007 - 21:03 #5
Sådan, så virker det igen.

Jeg havde et par cookies som var blokeret, hvilket jeg opdagede da jeg trykkede på det der "øje" som dukker op forneden i browseren somme tider. De stod ellers som "tillad altid" i indstillinger. Men nu virker det igen.  :)
Avatar billede barklund Nybegynder
30. august 2007 - 10:11 #6
Husk at acceptere dit eget svar :)