Avatar billede martinhrj Nybegynder
29. august 2007 - 13:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gruppering af tasks

Jeg holder styr på mange forskellige opgaver ved hjælp af tasks i Outlook. Men jeg vil gerne gruppere dem mere end blot den lange liste der er, da flere af disse tasks hænger naturligt sammen, og jeg derfor gerne vil kunne se dem sammen alene.

Er det ikke muligt at oprette en task-mappe eller noget lignende?
Avatar billede neoman Novice
29. august 2007 - 14:07 #1
Når du står på oversigten kan du i den højre-klik menu som kommer op når du står på linjen med kolonnenavne vælge en FieldChooser (jeg har engelsk Outlook). Når den popper op, så kan du trække en Category hen til din linje med kolonne navne.

Derpå kan man få den til at gruppere efter kategori.
Avatar billede martinhrj Nybegynder
29. august 2007 - 14:19 #2
Det var selvfølgelig også en måde at gøre det på :)

Send et svar, og du får point!
Avatar billede neoman Novice
29. august 2007 - 14:20 #3
here goes:)