Avatar billede fransen Nybegynder
28. august 2007 - 11:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anvendelse af IE7 som ftp client

med ie6 kunne man anvende IE som ftp client, fx. gemme links incl. bruger og pw og få umiddelbar drag'n'drop mulighed.

denne funktionalitet finder jeg ikke ligeså elegant i IE7, man bliver dirigeret omkring en:
'To view this FTP site in Windows Explorer, click Page, and then click Open FTP Site in Windows Explorer.'
kan man komme direkte til explorer view?
Avatar billede fransen Nybegynder
28. august 2007 - 22:17 #1
filezilla fundet og IE7 droppet
Avatar billede thesheriff Nybegynder
28. august 2007 - 22:18 #2
Hvad med Firefox fundet og IE7 droppet :)
Avatar billede fransen Nybegynder
29. august 2007 - 09:45 #3
firefox OK, men ikke på positivlisten her på WORK hvor jeg skal bruge det