Avatar billede crazy_legs Nybegynder
28. august 2007 - 01:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

God (og støjsvag) køler til Core2Duo E6850 3 GHz

ja, som overskriften måske afslører, står jeg og er ved at kigge på ny PC, og er nu kommet til køleren. Har øjene på en Core2Duo E6850 3 GHz, og en umiddelbar køler der virker fin er:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255786

Jeg regner ikke med jeg skal lege med at OC ret meget, så det vigtigste er for mig at se at jeg finder en køler som gør sit job, men helst støjsvagt.
Nogle forslag?

På forhånd tak.
Avatar billede tripwire Nybegynder
28. august 2007 - 02:02 #1
Jeg bruger selv en Zalman 9500 og den er meget støjsvag. Hvis jeg skruer helt op for den, så kan man lige ane en eksta susen inde i kabinettet. Når jeg spiller spil, så holder den min CPU på omkring 52c og idle på omkring 35-40c

/Trip
Avatar billede thesheriff Nybegynder
28. august 2007 - 09:07 #2
Jeg bruger en køler fra Scythe:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=315647

Min processor er dog kun en E6750, men uanset hvor mange tæv jeg giver den, kommer min cpu temp. ikke over 40 grader :)

Men husk, at for at udnytte en god cpukøler, skal du have et godt airflow i dit kabinet. Ellers er du lige vidt.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. august 2007 - 10:06 #3
Denne er rigtig, rigtig god også:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393658
100% lydløs ved laveste frem til mellemste hastigheds niveau. På fuld styrke kan man lige ane den. Ved 1100 Rpm, (meget lydløst) holder den min E6850 nede på under 40 grader, på skrivebordet.
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
07. oktober 2007 - 20:16 #4
lukker
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. oktober 2007 - 20:31 #5
Øh hvorfor???