Avatar billede tweak Nybegynder
27. august 2007 - 19:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kritik af oplæg

Jeg vil meget gerne høre jeres mening, ris er mest velkommen!

http://www.jlsolution.dk/helse/
Avatar billede tweak Nybegynder
27. august 2007 - 19:02 #1
OBS, billedet ef faml. skal udskiftes med et billede af fruen.
Avatar billede j3ppah Novice
28. august 2007 - 11:50 #2
logoet skal være i bedre format... man kan se sorte klatter på det osv.
Avatar billede neoman Novice
28. august 2007 - 12:00 #3
Det er fint nok med en så prominent plads til "nyheder", men husk lige at det forpligter dem som driver siden. Når siden har været i drift i et års tid eller to, og der så under "Nyheder" stadig står "..I forbindelse med lanceringen af vores nye hjemmeside byder vi velkommen til åben hus...... ", så underminerer det troværdigheden en hel del. Nettet er fyldt med "Nyheder" som ikke opdateres, fordi ingen gider/kan huske det. En ivrig designer får solgt konceptet, kunden syntes det lyder rigtig godt, og så klapper "fælden" :) Men, det kan være din kunde ved hvad han/hun vil med det, og i det tilfælde er det da fint nok.
Avatar billede klarnskou Nybegynder
28. august 2007 - 14:09 #4
enig vedrørende logoet, det er vigtigt at det spiller 100%, ellers ok, synes godt du kunne bruge lidt mere energi på "menuen" design mæssigt!
Avatar billede a1a1 Novice
28. august 2007 - 14:30 #5
boksen i bunden bør holde venstrekant med den første boks (af de øverste) og så holde højrekant med den sidste (tredje) boks, nyheder bør så have samme "mellemrum" til hovedboksen i bunden, som de tre øverste..

just my10cent ;o)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2007 - 00:52 #6
det ser da lidt ringe ud, prøv http://www.pixel2life.com og se om du ikke kan finde dig selv noget hjælp
Avatar billede tweak Nybegynder
29. august 2007 - 13:07 #7
logoet er IKKE færdigt :-) Men okay ;~)
Avatar billede c-holst Novice
30. august 2007 - 18:25 #8
Er man ude i en antydning af, at bl.a. kosttilskud har haft en gavning indvirkning på ting som mavelidelser og rygsmerter.

så skal man i hvert fald have helt styr på formuleringerne

meget rar side at se på
pæne farver
ingen ting der skriger til himmelen
mangler lidt med centrering af siden
kan godt lide det lidt matte look på de tre øverste billeder
baggrunden kunne der arbejdes med, men den virker lækker dæmpende på mig
Der kunne godt være lidt tekst nederst til at runde siden af
et enkelt relevant/pænt banner ville heller ikke skæmme
Avatar billede tweak Nybegynder
02. september 2007 - 20:30 #9
c-holst> Jeg er enig på alle punkter!

Jeg er ved at lægge den op her: http://www.helsecenter-sejet.dk/

og har lavet lidt her: http://www.helsecenter-sejet.dk/aloevera_produkter.php

Men jeg mangler nogle ideer til højre menuen ved siden af de små billeder og arbejder som en gal på en løsning, men sys ikke rigtigt at jeg kan få den til at falde ind.
Avatar billede c-holst Novice
02. september 2007 - 22:27 #10
ide: drop højremenuen og flyt den ned under hovedfeltet, i samme stil som den øverste linie. Det kunne give lidt helhed og afslutning på siden. og de tre billeder med den rigtig fine effekt kunne så få lov at fylde hele bredden. Der kunne også være fire
Menuen er jo ikke så vigtig endda, og for kontaktinfo ville jeg altid kigge langt nede på en given side

aloevere siden har jeg samme forbehold overfor.
ellers må jeg sige, at det er lækkert at kigge der. ikke noget med tjubang, tjek disse priser, billigst mig her, og alt muligt andet netpjat
et klik på billedet af varen kunne jo så lede til en faktaboks med priser og større billede
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 22:12 #11
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.