Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
26. august 2007 - 21:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Musen virker kun i explorer.exe

Hello

titlen siger faktisk det hele

musen virker kun på process linjen og i start menuen
men den virker ikke i programmerne såsom IE,firefox,msn,mirc osv.

Jeg kan heller ikke bruge den når jeg kigger i mine mapper eller på skrivebordet ...heller ikke når jeg højre klikker på process linjen og peger på noget i den menu der kommer frem

Til dem som ikke gider læse overstående bla bla sprog så er den korte version her:
-musen vil _KUN_ klikke på processlinjen og start menuen
..på alle andre programmer virker den _IKKE_

Jeg har prøvet dette men det hjalp ikke:
-7 forskellige USB mus (der er ikke en PS2 stik eller hvad den hedder i min bærbar)
- RealVNC prøvede at komme ind på den fra en anden computer over LAN forbinelse.. der virkede musen heller ikek
- Genstart en hel masse gange..

// Mathias
ps. Der tale om en bærbar computer! ..den fra ALDI 31 jan 2007
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
26. august 2007 - 23:23 #1
mærkeligt ... den virker nu :s...
hvorfor skal man altid oprette spørgsmål på forums også virker ens ting lige pludslig >_>

en eller anden smid et "Svar" (lige meget hvad i skriver) så giver jeg den første de point..
Avatar billede venturer Nybegynder
26. august 2007 - 23:46 #2
Det er det samme når man spørger en om hjælp. Når de kigger en over skulderen virker det altid :)

Du skal bare smide et svar selv og acceptere dette. Så kommer dine points tilbage.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
27. august 2007 - 19:10 #3
Og man føler sig lige dum hver gang :p
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
31. august 2007 - 18:35 #4
hehe