Avatar billede tulip Nybegynder
26. august 2007 - 20:12 Der er 2 kommentarer

Hvilken ekstern harddisk?

Hej eksperter
Jeg har besluttet mig for at jeg skal ud og investere i en ekstern harddisk. Men hvilken skal jeg vælge? Jeg har kigget på dem her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=237392
og
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=369147

Hvilken ville i vælge?

Jeg hælder selv mest til Western Digital'en, da den har et meget lækre design og den er meget mindre.

WD:        156 kubikcentimeter    105 gr
Seagate:    229 kubikcentimeter    182 gr

Men så har Seagate 8 mb buffer og den anden har kun 2 mb.

Ja mit spørgsmål er så bare hvilken ville i vælge?
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
26. august 2007 - 20:38 #1
Hvis det er designet så ville jeg nok også vælge WD, men for mig gælder det mere ydelse så jeg vil nok tage Seagate :)
Avatar billede tulip Nybegynder
26. august 2007 - 21:15 #2
Ja sådan har jeg det også. Men det er en jeg skal have med i en taske hver dag, og der fylder Seagate'en jo noget mere. Hvor stor betydning har det at WD kun 2 mb buffer og Seagate 8 mb?