Avatar billede ettol Nybegynder
26. august 2007 - 15:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændring af den måde man får vist koden

Hej eksperter

Jeg er helt ny i Dreamweaver - og har lige et lille spørgsmål.

Kan man ikke slå linieskift fra i kodevisning??

Jeg syntes det er super irriterende at man ikke kan få lov til selv at bestemme om man har lyst til at se hele kodelinien, eller bare lade den flyde ud til højre når den er for lang til at være i det synlige felt.

Håber jeg har gjort mit problem forståeligt :) og at der er en nem løsning jeg bare ikke lige har fået øje på...
Avatar billede olebole Juniormester
26. august 2007 - 21:26 #1
<ole>

Edit -> Preferences -> Code Format -> Automatic Wrapping  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede ettol Nybegynder
12. september 2007 - 20:38 #2
>>olebole

Fandt ikke helt det jeg søgte der hvor du anviste, men du hjalp mig til at finde det. Så tak for hjælpen.

view -> code view options -> word wrap