Avatar billede bl0chbuster Nybegynder
25. august 2007 - 22:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Online tekst redigering til nyhedssystem

Jeg er ved at brygge en nyheds side sammen, det er muligt at skrive og submite nyheder nu, men jeg vil gerne have et system, hvor man kan vælge at teksten skal så med fed, korrsiv osv.

jeg ville blive meget glad for at et link til et sådant system, systemet skal dog være gratis, og må meget gerne være php eller javascript da jeg har erfaringer med disse.

På for hånd tak
Avatar billede jokeren25 Nybegynder
25. august 2007 - 22:24 #1
Her er et rigtigt godt WYSIWYG:

http://tinymce.moxiecode.com/

Det er også nemt at installere.
Avatar billede knix Nybegynder
25. august 2007 - 22:41 #2
Vil foreslå du tager et kig forbi http://opensourcecms.com/ - Der kan du se og afprøve forskellige systemer før du installere dem selv. De har demoer af alt lige fra portaler, blogs til online salgssites lige til at installere selv hvis man er hooked på at kaste sig ud i sådan noget :)