Avatar billede perhans Novice
23. august 2007 - 22:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mediaplayer vises ikke

Jeg har en computer hvorpå jeg har oprettet flere konti. Under en af disse konti, når jeg går ind og ser på politikens videoindslag f.eks. http://politiken.dk/poltv/?ExtID=2133, Med Firefox 2.06 så bliver videoen loadet i Windows Media Player 11 og alt virker fint. Hvis derimod jeg går ind på den samme side fra en af de samme konti på den samme siden og med samme browser, så bliver videoen loadet i en anden generisk viewer og kun lyden virker. Jeg har prøvet at downloade WMP 11 igen på den konto der ikke virker men det har ikke løst noget.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
24. august 2007 - 08:14 #1
Avatar billede perhans Novice
24. august 2007 - 09:02 #2
Ok, det prøver jeg lige når jeg kommer i nærheden af den maskine igen.

Jeg kan nu se at det er rimeligt rodet det jeg har skrevet. Jeg skulle have skrevet: Hvis jeg derimod går ind på den samme side, med den samme browser, men fra en af de andre konti på maskinen, bliver videoen i en anden generisk viewer og kun lyden virker.

Håber at det nu er lidt mere klart hvad problemet er.
Avatar billede perhans Novice
29. august 2007 - 22:24 #3
Det hjalp ikke at installere WMP FF pluginet
Avatar billede thesheriff Nybegynder
30. august 2007 - 07:52 #4
Skriv about:plugins i adressefeltet.

Find Mediaplayer og skriv, hvad der står her i tråden.
Avatar billede Six Nybegynder
05. september 2007 - 01:35 #5
det er ved at være et gammelt link, og jeg ved ikke om det stadig virker. Det virkede for mig.

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206213
Avatar billede perhans Novice
05. september 2007 - 22:58 #6
Se det var et godt link. Jeg disablede OBJ-TABS i Adblock og s lagde jeg .dll filerne ind igen og så virkede det. Super!
Avatar billede Six Nybegynder
06. september 2007 - 01:32 #7
Ingen problem - tag bare selv point. Jeg hadede det problem som pesten.! :D
Avatar billede perhans Novice
06. september 2007 - 09:07 #8
Mange tak