Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2007 - 18:23 #1
Jeg mener den eneste forskel er designet. M87 er med sølvkant nederst og M86 er med sort kant
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
23. august 2007 - 18:29 #2
Ja okay. Det er bare underligt at de to udhaver afM86 koster henholdsvis 12000 og 14000 kr, men kan ikke rigtigt se hvad forskellen er? Kun produkt-ID ser er henholdsvis LE40M86BD og LE40M86BDX - det x må betyde et eller andet?
Avatar billede enya Nybegynder
23. august 2007 - 18:42 #3
Som jeg ser dit link, er det øverste (billigste) af de 4 en anden model - nemlig: LE40N87BD.
Og for 2 af de andre ser forskellen ud til at være en model med eller uden stander.
Avatar billede enya Nybegynder
23. august 2007 - 18:47 #4
Sorry - så forkert.. :( Det er model LE40N87BD som ikke er med stander.
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
23. august 2007 - 18:50 #5
Ah ja okay.. Har fundet ud af at Producent varenumre:

LE-40M86BD
LE40M86BDX
LE40M86BDX/XEE

Åbenbart er den samme model. Tror egentlig bare det er prisen der er til forskel, underligt nok.
Avatar billede enya Nybegynder
23. august 2007 - 18:56 #6
Har du prøvet at sammenligne de 3 TV'er på HiFi-priser..? Der kan mange vist se mange detaljer og forskelle..
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2007 - 23:04 #7
http://www.pcworld.dk/art/8922?page=17

"I testens udskilningsløb faldt Mirai hurtigt igennem på flere felter, men også Samsung markerede sig på billedsiden ufordelagtigt i forhold til konkurrenterne. Så ud til højre med dem."

Godt nok ikke en af de modeller du har kigget på, men ville få mig til at overveje om det nu SKAL være Samsung...
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
24. august 2007 - 23:40 #8
Det er også en Samsung LE40R86BD de tester her, som er modellen under LE-40M86BD. Men det giver selvfølgelig stof til eftertanke :-)
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
24. august 2007 - 23:45 #9
Hov, undskyld - det havde du allerede skrevet!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2007 - 21:16 #10
np ;)
Avatar billede enya Nybegynder
17. september 2007 - 00:11 #11
Er du kommet længere i overvejelserne..?
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
17. september 2007 - 17:47 #12
Ja, jeg har anakaffet mig et 40" M86. Er blevet meget tilfreds med valget, men man skal lige vende sig til den lidt grumsede billedkavlitet (som følger alle faldskærme) og de lidt unaturlige farver... Der er ingen tvivl om at et analog-tv har bedre billedkvalitet, så det er kun hvis man absolut vil ahve en stor skærm at man bør anskaffe sig et faldskærms-tv - mener jeg. Har prøvet at tilslutte min computer via DVI-HDMI, og her er kvaliteten virkelig i top! Billedet står knivskarpt! Så hvis man har mulighed for denne tilslutning og evt. vil se film fra computeren, kan tv'et virkelig anbefales billedkvalitetsmæssigt.
Avatar billede enya Nybegynder
17. september 2007 - 17:59 #13
Tillykke.. :) Og tak for info. Husk at lukke spørgsmålet.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
03. oktober 2007 - 01:29 #14
Husk at lukke spørgsmålet.. Mvh.
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
03. oktober 2007 - 09:27 #15
k
Avatar billede djmaster Nybegynder
03. oktober 2007 - 12:49 #16
Uden at kunne understøtte det med et link, så mener jeg at X'et i BDX har noget at gøre med, at der er mindre sandsynlighed for pixelfejl, mener jeg at have fået fortalt engang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2007 - 20:07 #17
Da du tager point selv var vores kommentater komplet ubrugelige eller hvad?????
Avatar billede enya Nybegynder
03. oktober 2007 - 20:13 #18
>j_s: det havde jeg slet ikke opdaget.. Læste det som om spørger havde købt et helt andet TV og derfor selv tog points.