Avatar billede kiileren Nybegynder
23. august 2007 - 11:32 Der er 2 kommentarer

Driver problemer

Jeg har købt en HP Pavillion, med vista. JEg indstallerede xp på den, fordi jeg ikke brød mig om vista, og alle driver er væk. incl. netværksdriver, så jeg kan ikke gå på nettet og finde nogle nye. Hvad gør jeg. Står i et ret stort problem.. Og hp support kan ikke hjælpe mig.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. august 2007 - 14:54 #1
Det er ikke tilladt at oprette dobbeltspørgsmål!

http://www.eksperten.dk/spm/793065
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
23. august 2007 - 14:56 #2
Derfor kommer der også det samm svar:

Du kan finde en ældre version af din bærbar som har samme hardware på HP's hjemmeside. Download XP driverne på en anden PC, brænd dem på en CD og kør dem fra din nye PC