Avatar billede sand Nybegynder
06. juni 2001 - 18:50 Der er 42 kommentarer

Vudering af Supreme-web.dk

Hvad syntes i om dette design?
Hvis i finder et par stavefejl så skriv det lige!
Siden er ik` helt færdig endnu, og linket \'intro\' er ikke linket rigtigt endnu!

http://www.supreme-web.dk
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
06. juni 2001 - 18:57 #1
ser godt ud, men det er ligesom om der mangler et eller andet.
du skulle måske forsætte rammen for neden, så der også er en kant i siden.

og så skal det øverst også være lige så bredt som det nedereste.

8-9@13
Avatar billede yaief Nybegynder
06. juni 2001 - 18:59 #2
Jeg kan faktisk rigtig godt lide farverne og billederne på siden - desværre kan jeg ikke lade være med at tænke COPYRIGHT om billederne :)

Desuden ser det underligt ud, at siden kører i hak. Den øverste del (menuen) er kort. Selve siden er mellem. Og bunden er bred. Det er en underlig asymmetri der ikke virker specielt godt.

Menuen er nem og forståelig, men måske en anelse kedelig?

Introen er lidt intetsigende - hvis man først har fundet jeres side, så ved man sikkert, at i leverer hjemmesider. Hvorfor så fortælle det igen og igen. Folk har formodentligt fattet pointen. Så på det punkt savner jeg lidt innovation.

Men selve indholdet er rigtig godt!! Resten skal der arbejdes lidt med - også bare det omkring \"Supreme-web 2001\" - Som sagt synes jeg den er for kort, men den virker også formålsløs. Normalt sætter jeg meget grafik på testen: \"Hvad er formålet\" - Og der synes jeg de meget små ornga og grå rektangler virker ligegyldige - ikke som en større enhed der skal give et flot grafisk indtryk.

Generelt synes jeg der er gjort et pænt stykke arbejde. Siden er væsentligt mere professionel end meget man normalt ser her. Den virker måske ikke som om i er i A/S klassen, men snarere som om i ved, hvad i laver.

9@13 - hvis i retter jer efter mine forslag, så vil min personlige vurdering kunne nå en del højere :)

Mvh
Jonas
Avatar billede jelzin101 Praktikant
06. juni 2001 - 18:59 #3
en god ide ville være at fjerne \"at\" foran firmaer.
Deres skal med stort

- på kontakt siden-
hvad betyder stjernerne ? (at man SKAL skrive i disse felter højst sandsynligvis), men det kunne i godt skrive.
Avatar billede sand Nybegynder
06. juni 2001 - 19:03 #4
yaif--> Hvad mener du med at du kommer til at tænke på Copyright om billederne?

Som sagt oven over er det ikke den rigtige intro, jeg tror slet ikke at vi laver nogen!
Avatar billede dar Nybegynder
06. juni 2001 - 19:12 #5
Introen er pretty fucked up!
Avatar billede intersurf Nybegynder
06. juni 2001 - 19:23 #6
Jeg er også ved at bikse en ny intro sammen!!
Avatar billede dar Nybegynder
06. juni 2001 - 19:27 #7
Det er jo godt...
Avatar billede sand Nybegynder
06. juni 2001 - 19:27 #8
hey jens er du også online, fedt!
Avatar billede sand Nybegynder
06. juni 2001 - 19:27 #9
jeg tror jeg går ind og ser fodbold kommer senere!
...
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. juni 2001 - 19:36 #10
Siden ser fin ud, og som den self. bør, så fungerer den i Opera5 - en minoritets-browser måske, men!..

Billedet under \"webhotel\" er dog RET underligt?
Fylder ALT for meget - 132kb
Et fint billede, men....
Avatar billede Trine Nybegynder
06. juni 2001 - 20:03 #11
Jeg synes det er et flot site. Anderledes og nytænkende. Ikke noget der ligner noget fra andre sites.

Jeg synes det ser en lille smugle kikset ud, at toppen og bunden ikke er lige brede, at de ikke flugter. Jeg synes du skal lave bunden lige så smal som toppen, så det hele passer lidt bedre sammen.

Farverne er flotte sammensat. Rigtig stilrent.

Ta\' lige et kig på:
http://www.intercore.dk/webdesign/default.asp?page=webhotelDomaene
Husk at skrive STORT D forean \"de\" og \"deres\", hvis det er personer du skriver til.

Alt i alt et fine resultat, som jeg vil give karakteren: 9@13

Trine / Misskat
Avatar billede yaief Nybegynder
06. juni 2001 - 21:20 #12
Sand<< Med copyright mener jeg: kan det virkelig passe, at det er jeg der har taget billederne? Eller - hvis i ikke har taget dem - kan det så virkelig passe, at de har betalt for dem (eller måske endda fået dem gratis??).

Ja - jeg ved godt det kun er en detalje, men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke på det da debatten om licenser/rettigheder har været meget oppe at køre i den seneste tid. Tænk bare på Napster, men billeder er skam også en dyr vare. Gode billeder som dem i har at cykelrytteren om storbyen ligger ofte i mange hundrede krones klassen. Bare se på Gettyimages og Corbis såved du hvorfor :-)

Men hvis det er jeres egne - så cudos for den gode kvalitet. De giver virkelig siden et pift.

Desuden - jeg er uenig med Misskat :) Jeg synes toppen burde være så bred som bunden så indholdet bliver rammet ind :-)

Mvh
Jonas
Avatar billede yaief Nybegynder
06. juni 2001 - 21:23 #13
Tekst rettet: Stort D, koncentrere, kommaer (håber bare det er rigtigt nu :-D LOL)
Supreme-Web har valgt at
fokusere på selve Deres
hjemmeside, så af den
grund tilbyder vi ikke, at
De som kunde kan registere
Webhotel og Domænenavn
hos os. Vi kan derfor
koncentrere os om det, vi
jo er bedst til nemlig at
designe og programere
deres hjemmeside!

Hvis De ikke ved, hvor
De skal registrere Deres
Webhotel og Domænenavn,
så kan vi trykt anbefale Dem
nedenstående udbydere:
Avatar billede sand Nybegynder
06. juni 2001 - 22:07 #14
yaief--> Alle billederne er fra sider med gratis billeder!
Avatar billede yaief Nybegynder
06. juni 2001 - 22:44 #15
fair nok. Og du har læst deres disclaimer :-D (så du er sikker på de må bruges kommercielt)
Avatar billede sand Nybegynder
07. juni 2001 - 07:34 #16
yes yes
Avatar billede tille Nybegynder
07. juni 2001 - 10:24 #17
intro er fra LJ-webdesign?

faldt over denne sætning, jeg synes ikke det giver mening:
\"Årsagen til vores meget billige priser er at vi er et \"Freelance Webdesign firma\",
det betyder ikke at du får et uprofessionelt webdesign, men at du får mere webdesign for pengene!\"
hvorfor er man billig i et free lance firma?

jeg synes ikke i skal angive priserne på de sites i har lavet, medmindre i har aftalt det med kunden.

Avatar billede tille Nybegynder
07. juni 2001 - 10:25 #18
ups, glem det om intro, jeg ser du allerede havde nævnt det
Avatar billede sand Nybegynder
07. juni 2001 - 14:31 #19
tille--> Yes yes, før hed vi LJ-webdesign, men er nu skiftet til Supreme-web, ljweb har købt domaænet ljwebdesign.dk
Avatar billede 7th Praktikant
07. juni 2001 - 14:45 #20
Hvorfor så meget spildplads i toppen ?
Designet er flot, men de store fede blå overskrifter matcher ikke helt i stilen. De er ligesom lidt ufnaderet i kanterne. Kan godt lede tankerne hen på en lidt dårligt gif fil ;)
Nåja, hvorfor grå firkanter i menuen. Burde de ikke også være orange ?
Til aller sidst så der altså også noget fnider fnader i begge kanter af den orange klods i bunden. Fjern lige de par pixels ;)
Ellers et godt produkt i har vist frem på siden.

9 @ 13
Avatar billede 7th Praktikant
07. juni 2001 - 14:48 #21
p.s.
Ordet web forekommer hele 9 gange i løbet af 8 linier under profil. Måske lidt for meget af det gode...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
07. juni 2001 - 15:07 #22
Siden er flot, og ligger over gennemsnittet.
Den er måske lidt \"simpel\", men hvad!
Jeg kan godt lide farverne.

En anden ting: Hvor har i fundet de der billeder, på www.clipart.dk?
Avatar billede sand Nybegynder
07. juni 2001 - 20:54 #23
xzxzx--> øhh... ja, nogle af dem skulle gerne være derinde fra men det er vist ik alle sammen, det er bare nogle jeg har fundet på forskellige sider med gratis billeder og sådan.
Avatar billede coinz Nybegynder
11. juni 2001 - 15:53 #24
Sand-> hvor har du billedet af den bærbare fra??

Under webhotel og domæner synes jeg i skulle anbefale www.scannet.dk... det er trods alt danmarks største... og endnu en ting dertil... koncentrere ikke konsentrere

og forresten... under referencer... gå dog ind og tag et screenshot af det istedet for det der...

-coinz-
Avatar billede lawyer Nybegynder
12. juni 2001 - 15:36 #25
Hvad er sandsynligheden for at 4 mennesker går sammen og laver en hjemmeside og at de alle er ordblinde ? Jeg skulle have fulgt bedre med i statistik i sin tid :-)))
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juni 2001 - 15:39 #26
det ser ud til at i er ved at lave et webportal for mig, det lyder da fedt *S*
Avatar billede sand Nybegynder
12. juni 2001 - 22:12 #27
--gizmo-gizmo--> hehe, ja vi tænkte nu ik lige på dig, men du kan da se forsiden på www.gismos.dk .... linksene virker ik endnu men du kan da godt søge....
Avatar billede suckz Nybegynder
13. juni 2001 - 11:13 #28
[M][M][M][M][  ] 4.0  Motelogoer til siden.
Avatar billede sand Nybegynder
13. juni 2001 - 13:42 #29
høhø motelogoer ??
Avatar billede suckz Nybegynder
13. juni 2001 - 21:06 #30
Jeg arbejder på Danmarks kommende Undomssite
Mote Internationel
Der kan i også få jeres side få karakter af prof´s og andre brugere + gode råd. (Kommer snart)og eftersom jeg ikke kan lave grafik herinde bliver jeg nød til at være opfindsom.
Mote Internationel - Alt hvad du skal bruge...

Vi er ved at købe de store chat´s som: Netverden, Hotellet og det gamle HøjHus.

Vi regner med at ansætte mange fra eksperten eftersom de er fremtiden.
Timeløn 55 kr. for børn under 18.
Avatar billede lawyer Nybegynder
14. juni 2001 - 07:31 #31
Kald dem for store chats en gang til :-)))
Avatar billede Trine Nybegynder
14. juni 2001 - 07:43 #32
Sucks: \"Danmarks kommende Undomssite\" uha, det lyder lovende. Men hvis linket er www.mote.dk, så er den da vist ikke noget særligt, i forhold til www.chilinet.dk, som nok er en af de mest brugte ungdomssider ;-)
Logoet er ikke specielt kønt på mote.dk. Det er ikke værd at råbe hurra om.
Avatar billede lawyer Nybegynder
14. juni 2001 - 07:45 #33
missekat>

Du har ret...det ser ud af H til ;-)
Avatar billede Trine Nybegynder
14. juni 2001 - 08:23 #34
lawyer: Rart at vide, at jeg ikke er den eneste der synes det ;-)
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:24 #35
Jeg har ikke Mote.dk en eller anden nar snuppede det før mig for nogen år siden.
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:26 #36
Mote.dk er til grin. De snuppede adr. da MOTELLET skulle startes hvis der er nogen der kan huske det...
Avatar billede Trine Nybegynder
14. juni 2001 - 08:26 #37
Suckz: Nå okay. Det var synd. Håber i laver noget der er mere proff end denne amatørside :-D
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:32 #38
Hehe bare rolig det kan kun være bedre end den side *lol*
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 08:33 #39
Jeg opretter lige et spm kom ind og svar med...!!
Avatar billede lawyer Nybegynder
14. juni 2001 - 10:10 #40
suckz> Du er lidt til grin ;-)

http://www.eksperten.dk/spm/81400

Ergo..man får ingen kredit for at komme og spille smart med at man laver det fedeste ungdomssite, uden at kunne vise noget som helst der bare minder om noget wow!
Avatar billede suckz Nybegynder
14. juni 2001 - 17:14 #41
Wait
Avatar billede sand Nybegynder
18. juni 2001 - 22:20 #42
undskyld jeg ik har luket endnu, men jeg er lige ved at lave lidt om på siden.....