Avatar billede kristoffer Nybegynder
22. august 2007 - 11:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af trådløst netværk for dummie (mig)

Jeg har fået et linksys accesspoint af min bror. Der er ingen manualer eller instruktioner til.

Hvis det er muligt, så vil jeg gerne have en grundlæggende forklaring på, hvad jeg skal bruge/lave for at oprette et trådløst netværk i min lejlighed.

Jeg har ikke navnet på access pointet lige her, da jeg er på arbejde, men det er også mere, hvad jeg grundlæggende har behov for, og hvordan jeg sætter det op.

Jeg har fx på fornemmelsen, at jeg skal bruge en swich eller lignende inden access pointet? Og jeg har ingen anelse om, hvordan jeg kan indstille det?

Jeg har en dsl-forbindelse derhjemme, som jeg skal logge på med login og password for at bruge nettet.

Er der nogen som vil give en trin-for-trin beskrivelse?
Avatar billede kristoffer Nybegynder
22. august 2007 - 11:54 #1
Det er i øvrigt et linksys access point.
Avatar billede limi Nybegynder
22. august 2007 - 22:40 #2
er det rent AP eller router med et AP???
Avatar billede kristoffer Nybegynder
23. august 2007 - 09:46 #3
Rent AP.
Avatar billede kristoffer Nybegynder
18. december 2007 - 23:35 #4
Lukkes...