Avatar billede vesel Juniormester
20. august 2007 - 19:45 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Husk pasword og adgangskoder i IE 7

Hvordan får jeg IE 7 til at huske adgangskoder og pasword?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2007 - 19:58 #1
Avatar billede knix Nybegynder
20. august 2007 - 19:59 #2
1. Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.

2. Klik på fanen Indhold.

3. Klik på Indstillinger under Autofuldførelse.

Så skulle du gerne kunne indstille hvordan den skal opføre sig. Sæt den evt. til at skal spørge hver gang om den skal gemme eller ikke gemme adgangskoden.
Avatar billede vesel Juniormester
20. august 2007 - 20:19 #3
Det er vinget af det hele, men den gør det altså ikke i alle tilfælle.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2007 - 20:40 #4
Er det på bestemte sider det ikke virker, eller er det tilfældig?
Avatar billede vesel Juniormester
20. august 2007 - 20:52 #5
Det er på bl.a. Stofa's startside, mit arbejdes intranet, Outlook web access....og også denne side.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2007 - 20:56 #6
Har du givet tilladelse til cookies?
Funktioner - Internetindstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger.
Avatar billede vesel Juniormester
20. august 2007 - 21:19 #7
"Glideren" står på mellem. Der er ikke nogen steder, jeg kan afvinge cookies.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2007 - 21:31 #8
Funktioner - Internetindstillinger - beskyttelse af personlige oplysninger - Avanceret
Avatar billede vesel Juniormester
20. august 2007 - 21:48 #9
Jeg har ikke vinget af ved "Tilsidesæt automatisk behandling af cookies".
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2007 - 05:13 #10
Har du måske installeret en 3.parts program som sletter cookies?
Avatar billede vesel Juniormester
21. august 2007 - 10:17 #11
3. parts program?? Hvad kunne det være?
Avatar billede vesel Juniormester
21. august 2007 - 10:20 #12
Nogle steder husker den adgangskoder, andre ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2007 - 12:10 #13
Det kunne f.eks. være et program som "Empty Temp Folders" e.lign.
http://www.spywarefri.dk/manualer/emptytempfolder-manual.htm
Der findes sikkert mange mange andre
Avatar billede vesel Juniormester
21. august 2007 - 12:24 #14
Den har jeg ikke installeret. Jeg har installeret de programmer, som i anbefaler.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2007 - 12:26 #15
Og det er?
Avatar billede vesel Juniormester
21. august 2007 - 12:40 #16
AVG-antispy, CCleaner, cleantempxp2, drweb-curiet, rootchk, superantispyware, Smitfraudfix, HijackThis, Fixwareout,
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2007 - 12:50 #17
CCleaner fjerner cookies, hvis der ikke er fjernet et flueben.
http://spywareinfo.dk/#/manualer/ccleaner.htm
Avatar billede vesel Juniormester
21. august 2007 - 13:22 #18
Okay.
Der er ikke flueben ved cookies.
Jeg gik ned til punkt 23 og flyttede så nogle cookies over til ikke at blive slettet under rensning.
(Jeg har ikke renset i mellemtiden)
Det hjalp desværre heller ikke på, at den ikke "gemmer" login-informationer i nogle tilfælle.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2007 - 13:55 #19
Prøv evt. om dette trick hjælper:
http://www.bibliotek.kk.dk/soeg_bestil_forny/faq/problemer-med-internet-explorer-7/

Ellers er jeg desværre ved at løbe tør for idéer......
Avatar billede vesel Juniormester
21. august 2007 - 15:12 #20
Nå, det hjalp heller ikke.
Men tak for din indsats.