Avatar billede beta Nybegynder
20. august 2007 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Print hvad der ses på skærmen

Et problem som oftes ses, er at det som man ser på skærmen (i Explorer) ikke passer til udskriften, især i siden på udskriften kommer det hele ikke med.

Det synes jeg ellers at der var snak om at det nye IE7 skulle løse da nyhederne om dén blev offenliggjort...

Det er især hvis siden er opbygget i rammer - eller hvad det nu hedder at der kommer problemer.

Hvad gør I når der printes fra nettet, og i ønsker at det som i ser, er det som printes - altså at der ikke mangler noget tekst i siden på udskriften ?
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2007 - 17:26 #1
<ole>

Det er i meget begrænset omfang noget, du selv kan styre. Det er koderen bag sitet, der har magten i dén forbindelse - men da den slags som hovedregel ikke kan kode, skal du nok indstille dig på de problemer i mange år frem  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede beta Nybegynder
20. august 2007 - 17:32 #2
Det lyder da oget surt, utorligt at folk skal leve med sådan en "fejl"... =:-/

Findes der f.eks ikke et-eller-andet smart print-screen program, som printer med det samme når man trykker på et tast, uden at man skal copy -> paste ind i et billedeprogram først ?
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2007 - 17:36 #3
Det er såmænd en af de mindre koderfejl, vi er nødt til at leve med  :oP

Nej, ikke mig bekendt ... jeg har i hvertfald ikke set et. Lidt sjovt, for det er ikke så svært at skrive. Prøv at søge på Google  =)
20. august 2007 - 17:40 #4
Generelt mht "PrintScreen" Program ->
http://www.gadwin.com/printscreen/
Avatar billede beta Nybegynder
22. august 2007 - 23:03 #5
Tak for svar, og tak for linket.

Ønskes der point, så smid et "svar".
22. august 2007 - 23:59 #6
Ping...

(Det var et [svar]...)

Deles med andre i denne tråd ...
Avatar billede justrace Novice
11. december 2007 - 12:07 #7
Nok lidt sent men.... Jeg har erfaring med at hvis du under "udskriv" vælger "vis udskrift", og derfra udskriver siden, ser det lidt bedre ud. Ikke perfekt, men siden bliver i de fleste tilfælde tilpasset bedre.