Avatar billede kalleballe Nybegynder
20. august 2007 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde flvplayback skin på server

Hej - jeg har en swf med et flvplayback komponent, - der har jeg lavet et skin som ligger i samme mappe som swf filen.

Det virker fint lokalt, - men den loader ikke skin filen så snart jeg uploader til nettet, - og jeg  har også uploadet skin filen og den ligger i den rigtige mappe.

Hvad kan der være galt`

vh

KalleBalle
Avatar billede kalleballe Nybegynder
20. august 2007 - 16:09 #1
Jeg får følgende fejl når jeg loader lokalt, - men den henter skinnet og video fint, - bare ikke online.

*** Security Sandbox Violation ***
SecurityDomain 'http://www.mitdomaine.dk/mit/swf/mit.swf' tried to access incompatible context 'file:///D|/mit/swf/expanded.swf'
Avatar billede emmo Nybegynder
27. august 2007 - 20:43 #2
tror det er fordi når du prøver at loade filen skal loade expanded.swf og ikke 'file:///D|/mit/swf/expanded.swf', men ellers må du lige vise din .fla fil så jeg bedre kan se hvad fejlen er.
Avatar billede kalleballe Nybegynder
28. august 2007 - 09:02 #3
Hej og tak for hjælpen, - ved at lægge skin filen alle tænklige steder på serveren kom det til at virke, - fattede dog aldrig helt hvorfor ;)