Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 16:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

forslag til ADMIN

kan i ikke bare engang imellem læse denne katagori igennem så de bruger der gerne vil have en kommentar fra jer, ikke skriver forgæves
Avatar billede php_wannabe Nybegynder
06. juni 2001 - 16:22 #1
Jeg er ret overbevist om at de har rigeligt at se til!
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 16:37 #2
kunne de så ikke bare melde ud og lukke denne katagori - det er til at blive idiot af det her
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juni 2001 - 16:41 #3
patience my friend... jeg tror de kæmper for at nå det hele og gøre så mange som muligt glade... Er der panik på, prøv at skrive til dem...

/ Lars
Avatar billede zhark Nybegynder
06. juni 2001 - 16:57 #4
hvad har du egentlig på hjerte? Det her spm er ikke særlig interessant!
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 18:20 #5
Jeg har bare tre spørgsmål stående hvor jeg prøver at få en dialog med ADMIN - ingen af dem er af personlig grad, men alle nogen der - efter min menning - skal være offentlige. Og ADMIN har ikke lagt en besked nogen af stederne.

Og inden folk begynder med den der \"De kan jo ikke...\" så vil jeg lige på pege at det ene spørgsmål har stået åben i over tre uger.
Avatar billede fcs Novice
06. juni 2001 - 18:23 #6
Jeg tror at de har haft rimeligt travlt i det sidste stykke tid med at forberede skiftet til den nye server. Du kan dog forsøge at sende dem en mail på info@eksperten.dk med links til de spørgsmål du gerne vil have at de kigger på
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 18:24 #7
hvad er det den her katagori er til for???? og jeg har mailet til dem
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 18:25 #8
Jeg prøver bar at få gang i en dialog.
Avatar billede fcs Novice
06. juni 2001 - 18:26 #9
Rolig nu. Det var bare ment som et venligt forslag!! Jeg kunne jo ikke vide at du havde mailet dem, vel? ;-)

Jeg giver dig ret i at de kan være svære at komme i kontakt med, men du kan jo f.eks. tilmelde dig festen for ekspertens brugere på www.ekspertenfest.dk Både JAkob og Andreas kommer til festen, så du kan sikkert tale med dem der og komme med dine forslag til hvad der kan gøres bedre på eksperten
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. juni 2001 - 18:29 #10
uha..så tror jeg køen foran jakob og Andreas bliver laaaaang :)
Avatar billede fcs Novice
06. juni 2001 - 18:37 #11
Kim>> Mon ikke de kommer for at møde folk OG få lidt input (både verbalt og vædskemæssigt)? ;-)
Avatar billede skwat Praktikant
06. juni 2001 - 18:38 #12
BTW jeg har lige fået en mail fra ADMIN :)
Avatar billede fcs Novice
06. juni 2001 - 18:39 #13
Hvad brokker du dig så over????? ;-) ;-) ;-)
*GG*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. juni 2001 - 18:48 #14
fcs>>sikkert, men alligevel :)
Avatar billede php_wannabe Nybegynder
06. juni 2001 - 19:43 #15
:-( Jah, de har jo nok lidt travlt!