Avatar billede lillbi Nybegynder
20. august 2007 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis self extractor prog.

Er der nogle der ved om der findes et gratis program som kan det samme som win zip self extractor. Sagt på en anden måde, er der et gratis program hvor man kan lave en zip-fil som selv kan udpakke sig og starte installationen af programmet, og bagefter fjerne installationsfilerne?
Avatar billede nva Praktikant
20. august 2007 - 10:00 #1
Avatar billede lillbi Nybegynder
20. august 2007 - 10:57 #2
Sjovt du nævner lige nettop dette program, for den har jeg lige siddet og tjekket, men den kan ikke starte installationen af programmet efter den er blevet pakket ud.
Avatar billede lillbi Nybegynder
17. oktober 2007 - 11:11 #3
Jeg har købt et program i stedet for, men tak for dit svar :)
Men send lige et svar så jeg kan få lukket denne tråd.
Avatar billede nva Praktikant
17. oktober 2007 - 12:37 #4
Du lægger bare selv et svar og accepterer det. Jeg har ikke 'fortjent' points i denne omgang - ellers tak for tilbudet.
Avatar billede lillbi Nybegynder
24. januar 2008 - 16:49 #5
lukker tråden