Avatar billede miehelena Nybegynder
19. august 2007 - 10:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvad er Categorybuttons?

Hej jeg vil lige høre om der er nogen der kan forklare denne komponent da jeg ikke kan finde nogen forklaring til den nogen steder.. er der en onclik event på de enkelte
Avatar billede kammeyer Nybegynder
19. august 2007 - 17:56 #1
Det er knapper opstillet på en anden måde.
Tjek selv ud - smid en på en form, dobbeltklik og opret KATEGORIER.
For hver kategori, opretter du Items (knapper). Disse giver du et image eller en caption og tildeler dem en "action" eller en "onclick". (bare "showmessage" eller lign).

Kør programmet og se.
Det giver mulighed for mange knapper på et lille område - hvor de enkelte knap rækker (kategorier) kan kollapses hvis de ikke skal bruges "her og nu".
Avatar billede miehelena Nybegynder
05. oktober 2007 - 16:52 #2
-