Avatar billede bungi Novice
18. august 2007 - 10:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ip problemer

Jeg har en computer som skal have overført nogle filer fra min bærbar, men hver gang jeg prøver at gå ind og lave ip'en om skriver den "Der er opstået en uventet fejl"

Og da jeg har formateret for under 2 uger siden gider jeg ikke til at gøre det igen, er der en anden måde?

På forhånd tak.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
18. august 2007 - 11:01 #1
hvad er det mener??

Skal du have overført nogle filer fra din ene computer til din bærbar??
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
18. august 2007 - 11:01 #2
*hvad er det du mener
Avatar billede bungi Novice
18. august 2007 - 11:23 #3
ja, jeg plejer at gøre det med et krydskabel, men jeg er nød til at ændre ip ved begge pc'er for at kunne gøre det, men den kommer bare med den meddelse hver gang jeg prøver.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
18. august 2007 - 18:11 #4
hvis du har en switch kan du bare dele filerne på den måde :D
Avatar billede bungi Novice
18. august 2007 - 18:28 #5
et krydskabel er billigere, derfor købte jeg det istedet ;P

men hvorfor kan jeg ikke gå ind på ip indstillignerne?
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
18. august 2007 - 22:46 #6
kan du ikke bare sætte den til at hente ip adresserne
selv??
Avatar billede bungi Novice
19. august 2007 - 10:40 #7
jeg må nok hellere forklare:

jeg starter med at højreklikke på netværkssteder
så trykker jeg egenskaber
så dobleklikker jeg på lanforbindelse
og når jeg så trykker på egenskaber kommer boksen frem med teksten: "der er opstået en fejl"

så jeg kan ikke komme videre end der, og det bliver jeg nød til for at kunne ændre ip.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
19. august 2007 - 11:02 #8
okay, når du er inde i netværkssteder og derefter trykker på lan en gang, så vil du ude til højre se at der står " Netværksopgaver"

Lidt længere nede står der deaktiver denne netværksenhed, og bagefter kan du så aktivere den igen

Jeg ved ikke om det hjælper bare et gæt
Avatar billede bungi Novice
19. august 2007 - 11:35 #9
den skriver jeg ikke kan deaktivere den pga. "Det er ikke muligt at deaktivere forbindelse i øjeblikket. Forbindelsen bruger muligvis en eller flere protokoller, som ikke understøtter plug-and-play, eller den er oprettet af en anden bruger eller systemkontoen."

så jeg prøvede lige at hive kablet ud, men så kom den med den første besked igen, bare tidligere..

lyder en smule underligt det her..
Avatar billede shah_khan Nybegynder
19. august 2007 - 13:27 #10
Har du administrator rettigheder?
Avatar billede bungi Novice
19. august 2007 - 22:31 #11
hvis jeg har kunne gøre det før har jeg så administrator retigheder?
Avatar billede bungi Novice
18. august 2010 - 19:04 #12
Købte ny bærbar