Avatar billede hr_nico Nybegynder
17. august 2007 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

acer går i blåskærm når man aktivere trådløst net på kabinet knap

jeg har en acer aspire 3054 bærbar. da jeg købte den var der vista (og når man trykkede på wlan kom der grøn skrift hvor der stod enablet/disablet. så på vista virkede de knapper) på men det blev jeg hurtigt træt af så installerede xp i stedet. har installeret  alle drivere og de virker perfekt. MEN når jeg trykker på bluetooth og og wlan på knapperne der sidder foran på kabinettet kommer dser blå skærm hvor der at der mangler driver eller software og derefter er det eneste man kan at slukke og tænde igen. hvor får jeg fat i det software der styre de knapper???
Avatar billede simlau Nybegynder
17. august 2007 - 13:26 #1
Mit bud er at du skal installer software til knapperne:

Tror nok jeg har fået fat i det rigtige link

ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_3050/driver/Acer%20Launch%20Manager%20Ver.1.01.1e.zip

Ellers kan du selv finde det her:

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_3050.html

Du skal vælge den der hedder Launch Manager.

Held og lykke med det.

Hilsen Simlau
Avatar billede hr_nico Nybegynder
17. august 2007 - 15:22 #2
det var det rigitge program (nu kommer den grønne skrift frem) men den går stadig i blå skærm når jeg prøver at aktivere det?
Avatar billede hr_nico Nybegynder
17. august 2007 - 17:17 #3
tak det var det rigtige program. men det var på grund af driveren at der kom bsod. men har fundet den rigitge driver selv. men skriv som svar og du får alle point:D tak for hjælpen:)
Avatar billede simlau Nybegynder
17. august 2007 - 19:37 #4
Hej hr nico

Det var da godt..

Held og lykke frem over.

Hilsen Simlau