Avatar billede bashar Nybegynder
17. august 2007 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder af satellit-TV

Hey eksperter
Vi er lige flyttet ud på bøh-landet (nærmere betegnet Låsby, nær Århus), og herude er der ingen antenneforeninger åbenbart, så hvis vi skal se andet end TV2, regner jeg med, at der skal investeres i noget satellit-TV.
MEN, hvem udbyder?
Hvem er gode?
Hvem skal man holde sig fra?
Det er lidt en jungle at researche i selv, og derfor er jeg interesseret i personlige erfaringer eller links til objektive artikler om emnet, som kan hjælpe en total satellit-noob til at forstå mere om satellit-TV-markedet.
Alle konstruktive svar modtages med tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. august 2007 - 12:21 #1
Avatar billede johnlykk Nybegynder
20. august 2007 - 17:22 #2
Med mindre du vil tages i hoved og røv vil jeg foreslå Canal Digital.
Viasat har simpelthen for dårlig en service-og de prøver at bondefange folk med deres tilbud. De er kun ude på at tjene penge på dig...
Avatar billede vejmand Juniormester
20. august 2007 - 17:31 #3
johnlykk >> Det må vist stå helt for din egen regning, jeg har både Canal Digital og Viasat, og er lige tilfreds med begge udbydere.

Det må stadig bero på hvilke kanaler man ønsker at modtage.
Avatar billede bashar Nybegynder
20. august 2007 - 20:15 #4
Johnlykk: Det lød lidt bittert, det der :) Hvad har du været ude for?
Avatar billede johnlykk Nybegynder
22. august 2007 - 16:24 #5
Bittert-og bittert.
Jeg var en af de idioter der købte en Nokia 9802 med abbonnement-og måtte betale for 2 år fordi jeg ikke havde læst det med småt.
Tjae-rundt regnet 6.000 kr.
Hvis man har set "debatten" er Viasat ikke det firma der høster flest roser-nok nærmere det modsatte- det er dem der reklameres mest imod.
Avatar billede bashar Nybegynder
30. august 2007 - 22:50 #6
Det er vist på tide at lukke den her tråd - Mange tak for hjælpen, begge to. John, hvis du vil have del i pointene, kan du så ikke lægge et svar?
Avatar billede johnlykk Nybegynder
31. august 2007 - 07:46 #7
Ellers tak-jeg samler ikke på point.
Svar du bare selv og luk.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2007 - 17:01 #8
Kan her lukkes?
Avatar billede bashar Nybegynder
11. september 2007 - 19:38 #9
Jah, det er sådan set på tide.
Tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2007 - 20:06 #10
Velbekomme, og tak for point.  :-)