Avatar billede cigaretten Nybegynder
16. august 2007 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Servage flytte domæne

jeg har lige købt et webhotel på servage hvor jeg skrev jeg allerede havdet et domæne. der er nu gået flere timer, og er endnu ikke registeret!! hvorhenne skal jeg ændre navneserveren og til hvad, når jeg har domænet på gratisdns??
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2007 - 13:22 #1
Avatar billede cigaretten Nybegynder
16. august 2007 - 13:38 #2
hvor mange gange skal du brokke dig? læs spørgsmålene så kan du se at det ikke er samme spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2007 - 20:00 #3
1 gang for meget åbenbart :D
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2007 - 00:42 #4
Læs deres support så finder du nok ud af hvad hvilke IPer du skal bruge. Du ændre det hos gratisdns.dk, hvis det er der dit domain ligger.