Defekt blækpatron fra inkclub
HejJeg må lige ty til jeres hjælp. Hvad er min muligheder, hvis jeg har modtaget en defekt blækpatron fra inkclub og ikke kan komme i kontakt med dem?
Jeg har ellers udmærket erfaring med dem synes jeg. Og det kan jeg læse, at andre herinde også har.
Men nu har jeg modtaget en farvepatron til en HP PSC 1205, som ikke skriver farven magenta. Den andre farver er gode nok, men det kan jo ikke rigtig blande nogle farver rigtigt uden magenta.
Jeg har skrevet til info.dk@inkclub.com som man skal iflg. hjemmesiden den 26/7, 5/8, 6/8 og senest til teknik.info@inkclub.com den 13/8 (denne mail fandt jeg på domæneregistreringen hos ripe.net).
Jeg har intet hørt og jeg undres. For jeg har også modtaget et girokort, og de vil vel gerne have deres penge.
På fakturaen står: "Inkclub tager ikke ansvar for reklamationer, som returneres uden kundetjenesten er blevet informeret om det". Juridisk set kan jeg vel ikke konkludere, at de er behørigt "informeret" med mindre de svarer på min mail, hvori jeg spurgte, hvordan jeg skal forholde mig?
Håber der er nogen, der kan guide mig lidt :)