Avatar billede dr.truti Nybegynder
15. august 2007 - 19:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

phpMyAdmin ser mærkelig ud?

Hej Exp'er...

Screenshot: http://artistico.dk/rod/exp/phpMyAdmin_screw_up.jpg

phpMyAdmin 2.10.2 ser underlig ud på min Windows 2003 - IIS6 server.
Jeg har IIS mistænkt for at være synderen da jeg ikke har så meget erfaring med det stykke software.

Apache2 viser samme phpMyAdmin korrekt!

Jeg håber der sidder en med noget erfaring, for det her er da noget irriterende.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. august 2007 - 19:39 #1
Hvad er det den viser forkert?
Dit billede er ubrugeligt i den størrelse.
Avatar billede jop... Nybegynder
15. august 2007 - 20:02 #2
Cookies er enabled?

Du har valgt en database ovre i venstre side?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
15. august 2007 - 20:04 #3
Sådan her skal det se ud: http://artistico.dk/rod/exp/phpMyAdmin_normal.jpg
phpMyAdmin på min server er total ubrugeligt da mange af funktionerne ikke virker, det er som om af POST ikke fungerer.

Størrelsen på billederne kan jeg ikke gøre meget ved, da jeg ikke har mulighed for FTP adgang på denne linie og B-One's upload system tillader ikke billeder større end 640x389
Avatar billede hmortensen Nybegynder
15. august 2007 - 20:15 #4
Dine brugere har i hvert fald ikke samme rettigheder, og derved ikke samme muligheder.
Avatar billede bpuschl Nybegynder
16. august 2007 - 09:35 #5
Jeg vil umiddelbart også sige bruger rettigheder.

Prøv at se følgende indlæg og se om det kan hjælpe dig

http://dk.php.net/features.http-auth
Avatar billede dr.truti Nybegynder
18. august 2007 - 14:18 #6
jop... :
Cookies er enabled.

bpuschl:
Jeg har læst dit link, dog uden at blive meget klogere. Både dig og hmortensen siger det er noget med rettighederne at gøre, så nu har jeg som eksperiment sat IIS til at kører som Administrator mens jeg har giver "Everyone" fulde rettigheder til alt i wwwroot. Men lige meget hjælper det?

Serveren er IKKE på nettet ;-)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
18. august 2007 - 15:08 #7
Rettigheder for database brugeren vi snakker om.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
14. februar 2008 - 23:39 #8
Jeg fik aldrig fikset problemet og er blevet optaget af så meget andet i mellemtiden.