Avatar billede pelskee Nybegynder
15. august 2007 - 10:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Select Where In Select

hjælp til at finde fejl i nedenstående

SELECT Sum(Quantity) AS AntalKoebte, ProductName, product.ProductID FROM shoppingbasket, product WHERE shoppingbasket.ProductID = product.ProductID AND Session IN (SELECT * FROM shoppingbasket, orders WHERE ProductID = 31 AND Session = SessionID) AND shoppingbasket.ProductID <> 31 GROUP BY ProductID ORDER BY AntalKoebte DESC

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e31'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.1.22-community-nt]Operand should contain 1 column(s)

/admin/stats/colect.asp, line 100
Avatar billede pidgeot Nybegynder
15. august 2007 - 10:56 #1
Du må kun returnere en kolonne i din subselect, ikke dem alle. Jeg gætter på det er SessionID du skal bruge.
Avatar billede pelskee Nybegynder
15. august 2007 - 11:15 #2
dope man
tak for det hurtige svar!