Avatar billede johnpede Nybegynder
14. august 2007 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Forsvundne filer fra CF kort

Jeg isatte mit CF kort i min pc HP med Vista home Kom til at trykke på recovery Pc,en stod en time og intet skete tilsidst valgte jeg panik afbrydelse og tilsyneladende forsvandt alle filer fra cf kortet Jeg isatte kortet i mit kamera for at se om filerne stadig var på kortet Men følgende meddelse kom frem fra kameraet Cf kortet er ikke formateret og det er der jeg står nu.
Hvad kan gøres????
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. august 2007 - 18:11 #1
PCInspector smart recovery lejer at kunne dette. Den er lavet til den slags kort

http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/uk/welcome.htm

Ellers kik på runtime.org og programmet getdataback
Avatar billede uffesteenberg Novice
15. august 2007 - 00:02 #2
Jeps, der er MANGE programmer til at gendanne tabt eller slettet data... også nogle, der er lavet specielt til memory-kort og billedfiler... Men dem bufferzone omtaler burde kunne klare det..

VIGTIGT: Du må IKKE bruge kortet mere før du har prøvet at genskabe billederne (dvs. ikke tage nye billeder på kortet.. ellers risikerer du at overskrive den tabte data, der ligger skjult på kortet...)