Avatar billede jenz42 Nybegynder
14. august 2007 - 17:29 Der er 5 kommentarer

Director Player requires 3MB of free virtual memory to run

Hejsa

Når jeg forsøger at starte et netop indkøbt spil med Mumitroldene, får jeg føgende fejlmeddelelse:

"Director Player requires 3MB of free virtual memory to run."

Jeg har søgt rundt omkring på nettet for at finde ud af, hvad jeg skal gøre, og har forsøgt at følge rådene. Det drejer sig om at højreklikke på "min computer", vælge fanebladet "avanceret", trykker på "indstillinger" unde ydeevne, vælge fanebladet "avanceret, tryk på "skift" under "Virtuel hukommelse" og så ændre på værdierne derinde.

Et tip har gået på at holde begge tal på under 500. Det skulle få tingene til at virke i 99% af tilfældene. Det gør det ikke for mig. Et andet råd har været at indtaste min RAM x halvanden. Med 500 Mb RAM, skulle man således indtaste 750. Det virkede heller ikke for mig. Jeg har også prøvet en masse andre talkombinationer. Blandt andet 200 og 300, som det er blevet anbefalet herinde i et tidligere stille spørgsmål.

Er der nogen her, der kan hjælpe mig med det?

Min maskine har dansk XP Home edition og 2 Gb RAM. Det er en HP Pavilion zd8000.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2007 - 17:35 #1
Prøv at slå sidefilen fra (0 mb).
Avatar billede vejmand Juniormester
14. august 2007 - 17:39 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2007 - 20:11 #3
sæt sidefilen til min. 200 - max. 400 - det hjalp her.
Avatar billede jenz42 Nybegynder
16. august 2007 - 11:34 #4
Jeg har prøvet begge dele, uden det gjorde nogen forskel.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2007 - 23:12 #5
Har du prøvet kompatibilitetstilstand?