Avatar billede horny_j Nybegynder
14. august 2007 - 00:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med driver til GeForce Go 7600 HP Pavilion dv9004eu

Godaften... Jeg har problemer med min svigerfars laptop :S

Der vil ikke komme billed på selve skærmen..
det har der været et par gange mens jeg har rodet med den, men gået hurtigt væk igen....
Men kan kun få billed via en anden skærm.. men kun 4 bit eller noget lign.

Rr sikker på driveren er fucket op eller ligende og har prøvet af installere ny. men kan slet ikke finde nogle driver der virker, heller ikke på hp's hjemmeside, de drivere jeg har fundet gider den ikke bruge, og nu står windows og indlæser dem hver gang windows starter op, og så genstarter den, ond cirkel !

Er der en måde jeg kan få windows til at lade være med at indlæse dem automatisk?

nogle der ved hvor jeg kan finde en driver der "måske" virker ?
pcen kører windows XP media center edition...

kunne være raaart :)
Avatar billede killerdvd Nybegynder
14. august 2007 - 11:54 #1
Hej
download dén her driver fra den her hjemmeside:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-40645-1&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=3204907&os=228&lang=da

Start op i fejlsikkert tilstand (Hold F5 kanppen nede under opstart)
Fjern de drivere du har installeret og gå ind i device manager og vælg fjern skærmkort under enhedshåndtering i system-(ligger i kontrolpanel)
og genstart bærbaren

start den op i fejlsikkert tilstand igen og brug den driver jeg henviste.
Genstart og start normalt op.

Se om det virker.
Avatar billede horny_j Nybegynder
14. august 2007 - 22:20 #2
jeg prøver, det havde måske også hjulpet lidt hvis jeg havde skrevet model nummer men det er en hp pavilion 9004eu