Avatar billede monstermand Nybegynder
13. august 2007 - 15:39 Der er 1 løsning

L2TP VPN virker ikke..

Jeg har sat en VPN forbindelse på en ISA 2006 server. Efter at have sat en klient op på en Windows XP maskine har jeg testet forbindelsen ved at sætte min klient til en router hvis WAN- indgang sidder på samme switch som ISA- serverens WAN indgang. Altså, som om at min maskine sidder på en forbindelse ude i verden.

Når jeg så kommer hjem forsøger jeg at forbinde gennem min hjemmeopkobling gennem fx cybercity – men uden held. Ej heller en forbindelse fra TDC virker. Jeg får simpelthen en error 729 når jeg forsøger at connecte.

Eftersom jeg er 99,999% sikker på at serveren er sat rigtigt op, så kan jeg ikke komme i tanke om hvad der ellers kunne være galt. Forbindelse virker jo men den router opsætning jeg tidligere forklarerede..

Håber nogen kan hjælpe!
Avatar billede monstermand Nybegynder
14. august 2007 - 09:56 #1
Hmm.. nu ser det ud til at virke. Fatter ikke hvad der var galt.. sorry!