Avatar billede boxer Nybegynder
13. august 2007 - 14:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opdatering til IE 7 gik galt

Hej

Blev fristet af skæbnen og opdaterede til IE 7 pga. kedsomhed :o)
Det så umiddelbart ud til at lykkes, men efter genstart kan jeg ikke åbne Ie 7.
Der kommer et blankt skærmbillede i et millisekund hvorefter alt ser normalt ud.
Sikkerhedssoftware har været deaktiveret, uden resultat.

Findes der et fiks til dette?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. august 2007 - 14:39 #1
Prøv at genstarte og vent lidt. IE7 kan godt fejle med at færdiggøre installationen. Det kommer (har jeg prøvet) efter endnu en genstart.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. august 2007 - 14:41 #2
Måske skyldes det en firewall der forhindrer IE i at gennemføre installationen.
Avatar billede boxer Nybegynder
13. august 2007 - 16:15 #3
Nej, den er færdiginstalleret. Firewall + antivirus har været deaktiveret.
Det hjælper ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2007 - 19:42 #4
afinstaller og prøv igen.
Avatar billede boxer Nybegynder
14. august 2007 - 14:52 #5
Kommentar: john_stigers

Det var lige det jeg gerne ville have undgået. :o)
Jeg har før oplevet en PC der gik godt og grundigt i knæ pga IE og installering/afinstallering/geninstallering.

Men alligevel var det dette som blev løsningen på problemet og det gik, mod alle forventninger, uden problemer.

Tak for hjælpen

Smid et svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2007 - 20:01 #6
ok :)