Avatar billede 7a300707 Nybegynder
12. august 2007 - 21:14 Der er 4 kommentarer

søger elektronikfagtekniker læreplads

hej jeg er en dreng på 19 år som søger en elektronikfagteknikerlæreplads. jeg kan sagtens flytte efter min læreplads. jeg fik mit grundforløb i hjørring på euc nord. jeg kan godt lide at lege med elektronik her hjemme. og håber jeg kan få en fremtid indenfor det. jeg går på produktionsskole nu for at få tiden til at gå og for at få penge.

hvis i er interesseret i at prøve og have mig så må i godt kontakte mig på mail eller sende et brev hjem til mig

kontaktoplysninger

Navn: Lars Peter Hansen
Adresse: Kærsangervej 6
9352 Dybvad
Mail: Peterhansen368@hotmail.com
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
12. august 2007 - 21:25 #1
http://www.job-support.dk/ads/show.asp?id=61737
de søger 6 ELEKTRONIKMEKANIKER/-FAGTEKNIKER ...måske de kan bruge en elev
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
12. august 2007 - 21:34 #2
mange tak for hjælpen
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
12. august 2007 - 22:24 #3
Så lidt... læste vist lidt forkert.. de søger 1 til et 6 mands crew ... men prøv...*S*.. måske de kan bruge en elev
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
27. oktober 2007 - 15:16 #4
lukket