Avatar billede somethingwhat Nybegynder
11. august 2007 - 16:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Web-exchange: Ser kun filer og mapper i browser

Hej. Det har virket fint før, men efter nogle måneder uden vi har brugt det, så skal vi bruge web-exchange igen og pludselig ser det hele sådan her ud:

http://www.mad4fun.dk/images/web_exchange_prob.jpg

Kender du problemet og har du et råd?

Takker.
Avatar billede be_nice Juniormester
11. august 2007 - 17:00 #1
Hej somethingwhat,

Jeg har ikke tidligere set dette ifb. med Web-Exchange - er du sikker på at der ikke er ændret noget i kontoen, eller at du måske bruger en "forkert" login adresse?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede somethingwhat Nybegynder
11. august 2007 - 18:17 #2
Jeps ret sikker. Det syntes at have med iis at gøre - eller noget derimellem.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2007 - 18:23 #3
Der må være sket noget med din IIS.
Prøv at installere den nyeste Service Pack til Exchange, den kan sagtens installeres flere gange.

:-)
Avatar billede somethingwhat Nybegynder
11. august 2007 - 20:12 #4
Installation af nyeste SP hjalp.
Et svar tpo?
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2007 - 20:56 #5
:-)