Avatar billede hoejben1212 Nybegynder
11. august 2007 - 09:27 Der er 1 kommentar

Kopiering fra medieplayer

Hej.
Jeg er helt vild med "vær beredt" fra p3, og vil gerne kopiere denne til min pc således at jeg også kan høre det når den ikke længere er tilgængelig på dr.dk.
Hvordan gør jeg det??
Avatar billede steffansp Nybegynder
11. august 2007 - 13:02 #1
Hej..
Det kan gøres med wmrecorder, denne er genial til at gemme streams med. Husk at vælge den bedst mulige kvalitet inde på dr.
Ellers mener jeg også at audiograpper kan bruges. Men i det tilfælde herhttp://www.dr.dk/P3/Sommersummarum/beredt/ vil wmrecorder være nemmest, mener du kan optage helt op til 5 min i trial'en.. Siden virker dog ikke lige nu, kan i hvert fald ikke komme ind på den..