Avatar billede dechau Nybegynder
10. august 2007 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad ville være smartest og finde frem ?

Jeg har lige kobt en ny computer og samlet den i går, men efter at have installeret Win XP Pro og Antivirus (Avast), så gik jeg lidt kold.
Nogen der har en "liste" over de programmer som man "burde" installere efter man smider en ny HD i sin com ?
Computeren bruges meget til at søge rundt på nettet, og derudover er det også en spille maskine.
På forhånd tak
Avatar billede dizkoz Nybegynder
10. august 2007 - 13:14 #2
Hey.

Jeg ville nok se om jeg kunne få fat i ad-aware. Og sørg for at få nogle gode drivers til dine komponenter.

M.v.h. Tim Madsen
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2007 - 16:09 #3
Hmmm, velbekomme.....