Avatar billede coolerssuck Nybegynder
10. august 2007 - 08:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved forsøg på installation af XP på Zepto 6024W

Hey
Jeg har netop fået min nye bærbare ind af døren, en Zepto 6024W. Jeg synes dog den opfører sig mærkeligt. Jeg kan ikke rigtig få XP installeret på den. Når jeg starter computeren kan jeg godt komme ind i BIOS, men forsøger jeg startup siger den: BOOTMGR missing. Er dette normalt?

Hvis jeg smider XP cden i (original CD) loader den først alle driverne osv. i den blå windows skærm, hvorefter den efter ca. 2 minutters loadning, viser en fejl. (Blue screen of death-agtig)

Fejlen skriver først: Der er fundet en fejl, og windows er blevet lukket ned for at forhindre beskadigelse af computeren. OSV...

Tekniske oplysninger: STOP: 0x0000007E (0xC0000005,0xF748E0BF,0xF78DA208,0xF78D9F08
pci.sys - Address F748E0BF base at F7487000, Datestamp 3b7d855c

Jeg aner ikke hvorfor den gør dette? nogen forslag ?
10. august 2007 - 09:14 #1
... Øhh... ER der XP på fra starten af ? eller noget du selv vil/skal/forsøger at gøre ?
Avatar billede coolerssuck Nybegynder
11. august 2007 - 12:48 #3
Det var fordi det var en ny computer der skulle bruge SP2 til at installere ordentligt, og det havde min CD ikke. Brugte programmet Slipstream til at lave en ny XP cd fra SP2-filen og et image af min originale XP-cd. Smart.