Avatar billede zaknafein Praktikant
09. august 2007 - 22:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visual Studio fryser win XP under Embedding manifest

Er der nogen der har oplevet dette fænomen???

Jeg har aldrig haft det før. Men for nyeligt er visual studio 2005 begyndt at fryse OS'et. Og det er altid under en kompilering af c++ kode!

Når den endelig går kold er det altid efter
Embedding manifest...

Dvs den når ikke til
Build log was saved at  bla
og
========== Rebuild All: 1 succeeded, 0 failed, 0 skipped

Jeg kan derefter ikke åbne nye browsere osv.
Jeg selvom jeg dræber VS i taskmanager og en masse andre processer kommer den ikke op igen!

Først trode jeg det var den XML parser komponent der på en eller anden måde lavede rav i den. Så hentede jeg en anden og troede det var godt. Men så skete det igen.

Nogen der kan fortælle mig hvad der kan være galt?
Avatar billede zaknafein Praktikant
13. august 2007 - 21:34 #1
Hmm det ser ud til det altid kommer efter jeg har fået mit program til at gå ned.

Mest pga. streng onvertering / pointer addressering.

Men jeg troede at en win XP process levede i et nogen lunde beskyttet område??

Fatter ikke det kan crashe OS'et så vildt.
Avatar billede zaknafein Praktikant
18. august 2007 - 20:07 #2
opgivet