Avatar billede Hans Frederik Novice
09. august 2007 - 18:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fjern "opdater" og "stop" knapperne i IE7

Hej.

Jeg har ledt overalt nu, og kan ikke finde en løsning på hvad jeg ellers ville tro var et nemt problem.

Jeg vil gerne fjerne opdater-knappen og stop-knappen i Internet Explorer 7, da jeg altid bare bruger F5 og Esc.

mvh
HF
Avatar billede enya Nybegynder
09. august 2007 - 19:10 #1
Højreklik på den grå menulinie, hvor knapperne er.
Vælg "tilpas" => derefter kan man fjerne/tilføje de knapper, man vil have vist.
Håber det var forståeligt...?
Avatar billede enya Nybegynder
09. august 2007 - 19:11 #2
Sorry.. Havde overset at det er IE7 du bruger.. :( Det jeg beskrev gælder for IE6.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2007 - 19:52 #3
Det samme er gældende for IE7 - dog kan de pågældende knapper ikke fjernes på den måde...
Avatar billede enya Nybegynder
09. august 2007 - 20:05 #4
Blev i tvivl - (for sent..) - derfor min anden kommentar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2007 - 21:05 #5
Og jeg mente at kunne nhuske hvordan - så min kommentar er kun halv :)
Avatar billede Hans Frederik Novice
09. august 2007 - 21:15 #6
Hvor hyggeligt : D .... men det kunne være helt vildt sejt, hvis der var nogle der rent faktisk havde en løsning.
Avatar billede enya Nybegynder
09. august 2007 - 21:20 #7
Ja - der må da være nogen som ved det..? Og undskyld min "vildledning".. :(
Avatar billede enya Nybegynder
25. september 2007 - 18:39 #8
>hf1985: Har du fået det til at virke..?
Avatar billede Hans Frederik Novice
26. september 2007 - 16:38 #9
Nej, har siddet og leget en helt masse i registreringsdatabasen, men det ser ikke ud til at indstillingen fides. Jeg kan i hvert fald ikke finde den.. Lad os se hvad der sker i IE8
Avatar billede 8600jlo Novice
30. august 2011 - 21:50 #10
Jeg bruger IE 9 og vil gerne have mulighed for at bruge knapperne  STOP og OPDATER men kan ikke finde ud af om det er muligt