Avatar billede webt Nybegynder
08. august 2007 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Titel på sektion i sidefod

Kan man indsætte titlen på en sektion i sidefod? Sidder pt og færdigører kandidatafhandling og vejleder vil gerne ha' sektionens titel i sidefod (svarende til Overskrift 1 i sektionen), men er dette overhovedet muligt? gidder ikke lave det manuelt da der er rimelig mange sektioner.

Sidder med Word 2007

Mvh
Martin / WebT
Avatar billede knirkeline Nybegynder
08. august 2007 - 11:17 #1
Nu sidder jeg ikke lige med en 2007, men i 2003 kan du indsætte et felt, som hedder StyleRef og henvise til typografien Overskrift1 i sidefoden.

I 2003 indsætter du et felt via menuen Indsæt, Felt
08. august 2007 - 11:17 #2
I sidefoden taster du F9 - og indtaster følgende i "Tuborg"-parantesen:
{STYLEREF "Overskrift 1"}
08. august 2007 - 11:21 #3
Rettelse:
Det er Ctrl-F9 der skal tastes!
Avatar billede webt Nybegynder
08. august 2007 - 11:23 #4
Mange tak, det var lige den jeg skulle bruge, ikke lige "StyleRef" man leder efter i situationen, men fandt så efterfølgende ud af at en af Words 2007s prædefinerede skabeloner bruger den også :D bare mig der er sløv.

Men knirkeline smid et svar så kan i dele point
Avatar billede knirkeline Nybegynder
08. august 2007 - 12:28 #5
Det kommer her
Avatar billede webt Nybegynder
08. august 2007 - 12:38 #6
Endnu en gang tak for hjælpen, og fortsat god dag

/WebT