Avatar billede Slettet bruger
08. august 2007 - 09:50 Der er 4 kommentarer

Fejl ved compilation

Jeg har et website, som jeg flere gange har kompileret.
Hvis jeg kører det på min server uden først at compile det (dvs lægger alle filerne over og tilgår via IIS), virker det fint.

Hvis jeg derimod går ind på serveren og prøver at compile projektet får jeg følgende fejl:

"MyChannels.aspx.cs(23): error CS0103: The name 'ChannelControl' does not exist in the current context"

Jeg har prøvet at compile både på min udviklingsmaskine og min server, men får fejl begge steder.

Versionen er den samme hele vejen over.

Nogle ideer?
Avatar billede jps6kb Novice
08. august 2007 - 10:14 #1
Prøv at genstarte? :p Synes den der virker bekendt.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2007 - 10:45 #2
Det hjalp desværre ikke.
Avatar billede thomas.martinsen Nybegynder
08. august 2007 - 18:22 #3
Prøv at smide lidt kode fra MyChannels.aspx.cs...

tomledk
Avatar billede ieconfig Nybegynder
10. august 2007 - 21:49 #4
Mit skud er er du bruger Request, Response, Session, eller Application objekter udenfor din Page nedarvede side.

Brug HttpContext.Current til at tilgå disse objekter.
F.eks: HttpContext.Current.Response.Write("Tralalla");