Avatar billede rough Nybegynder
05. juni 2001 - 23:36 Der er 5 kommentarer

Design af Database

Hej

Jeg har et ønske om at lave en database til udskrivning af labels. Database skal kunne indsætte et billede på labelen (der er 3 forskellige billeder alt efter om produktet er brandfarligt, syre etc.). Desuden skal der være nogle tekster på labelen som skal \"hives fra en tabel med nogle S-foreskrifter samt R-foreskrifter. Disse skal hvis ændres, ændres på alle produkter. Produkterne indeholder udover x antal S og R foresrifter også, Navn, Type, Beskrivelse, kode, OBStekst.

Er der en der kan hjælpe mig med dette projekt,... ville være kanon

/Thomas
Avatar billede steel-shark Nybegynder
06. juni 2001 - 08:31 #1
hvordan mener du???
at du skal kunne vælge logo og tekst og så trykke på print???
Avatar billede dalkaer Nybegynder
06. juni 2001 - 11:26 #2
Hej rough

Jeg har lavet en Access database med de ting der skal bruges.
Hvis du vil sende din Email adresse skal jeg sende den til dig.

Hilsen Dalkær
Avatar billede rough Nybegynder
06. juni 2001 - 17:37 #3
Hej Dalkær

Det lyder fedt du kan sende den til tbt@lancare.dk

/Thomse
Avatar billede dalkaer Nybegynder
12. juni 2001 - 20:37 #4
Hej Thomse

Hvordan går det med databasen, jeg kan ikke se mine point endnu.

/Dalkær
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2002 - 18:35 #5
rough, isnt there something you have forgotten here, there is someone still waiting for points here!