Avatar billede dionysios Nybegynder
07. august 2007 - 11:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problem med attached files i outlook

Hej Allesammen

Jeg har et lille problem jeg ikke kan finde ud af og løse.

I ved når man tilføjer filer til ens mail kommer de til at ligge nede i selve mailen. En af mine venner har det sådan at de kommer op på en linje allesammen: Han ved ikke hvordan dette er sket, men jeg kunne godt tænke mig at få det lavet på samme måde hvis der er mulighed for det.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Dionysios
Avatar billede lx2ba Novice
07. august 2007 - 11:36 #1
Hvilken Outlook udgave bruger du?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. august 2007 - 12:04 #2
Det er som regel fordi man redigerer i HTML/Tekstformat.

I HTML format vil de vises nede i teksten, men når man redigerer i tekstformat vil de blive vist for oven.
Avatar billede dionysios Nybegynder
07. august 2007 - 12:10 #3
Outlook 2003
Avatar billede dionysios Nybegynder
07. august 2007 - 12:11 #4
Ole --> Hvordan ændre jeg det fra HTML til tekstformat?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. august 2007 - 12:46 #5
I samme værktøjslinje som du har "Send" knappen i, skulle der gerne være en dropdown, hvor du vælger mellem HTML, RTF og almindelig tekst.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. august 2007 - 12:47 #6
Ellers gør du det mere permanent i menuen Funktioner->Indstillinger->Postformat. Her vælges både hvilket format du vil skrive i, samt om du vil bruge Word som editor, eller Outlooks egen editor.
Avatar billede lx2ba Novice
07. august 2007 - 13:08 #7
Det ER vel ikke fordi du bruger "Indsæt" > - og efterfølgende IKKE bruger vedhæft funktionen, som aktiveres ved at vælge "Fil" i "Indsæt"-menuen.
Avatar billede dionysios Nybegynder
14. august 2007 - 08:58 #8
Hey Ole

Dit svar var det rigtige.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. august 2007 - 09:49 #9
Det lyder godt, at det ikke var værre :-)