Avatar billede xhinde Nybegynder
07. august 2007 - 02:57 Der er 2 kommentarer

Ingen lyd og net problemer.

Goddag, efter at have opdateret mit system lidt med en 1 kw PSU og et nyt kabinet er der dele der ikke vil som før.

Jeg kan ingen lyd høre mere

Internetet virker kun begrænset (Som det ser ud alt hvad der har med MS at gøre, update og MSN messenger, indtil videre)

Den ene SATA hdd kan ikke findes mere.

Jeg har prøvet driver frem og tilbage. Installere nye, afinstallere de gamle og installere de nye igen, endda nogle der er fra ældre dato. Jeg har installeret win på ny igen af ren frustration. Intet virker.

Der skal så siger at de eneste kabler jeg har sluttet til bundkortet igen er den til at tænde/slukke med og ablib lyden. Selvfølgelig også power pin stikket. Tvivler dog på at nogle af de problemer kommer derfra.

Hvis der er en der kan finde en løsning på dette problem bliver han/hun kåret som mit eget lille geni :)
Avatar billede xhinde Nybegynder
07. august 2007 - 10:46 #1
ok, problemet med internettet er løst. Åbenbart er MS programmer ikke særlig glad for at datoen på maskinen ikke er rigtig. ^^
Avatar billede xhinde Nybegynder
07. august 2007 - 22:28 #2
Ingen der har en idé til hvad der kunne være galt med lyden? Troede det kunne være en IRQ konflikt med min SATA controller eller noget i BIOSet da det er en onboard. Men ingen held