Avatar billede cazzmin Nybegynder
06. august 2007 - 23:47 Der er 6 kommentarer

Problemer GTA - San Andreas

Hej ;)
Jeg har lige installeret GTA San andreas, jeg kan godt gå ind i det, men når jeg trykker load game sker der ikke mere hellere ikke hvis jeg trykker new game det fryser bare. Bruger windows vista 32-bit men det skulle vist godt kunne køre derpå, en af mine venner lånte mit spil og installerede det på hans, (det er xp) men det kører fint derpå... Og vores computer er faktisk samme mærke og er lige kraftige bortset fra jeg har større cpu. Så jeg forstår det ikke helt, min computer er kun en måned gammel, det er en Acer aspire 5050, min vens er en Acer travelmate.
men jeg kan godt spille Counter strike source på min ?

Lidt info om min bærbare:
CPU: AMD Turion64 2.0
Grafik: 256mb ati radeon xpress 1100
80gb HD (+en ekstern på 320gb)
1gb ram
Windows vista basic ;)

på forhånd tak ;)
Avatar billede j3ppah Novice
07. august 2007 - 09:29 #1
overvejet du burde krøer 64 bit version af vista ?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
07. august 2007 - 15:49 #2
j3 jeg tror bestemt ikke han skal køre 64 version,med mindre han absolut har behov for det..

cazzmin du er lige i underkanten mth til Ram,vista bruge i sig selv meget.Og skal du køre spil kræver det en del.Prøv at gå ind i spillets shortcut under compatibility,og tjek disable desktop composition..Så slår vista alt desktop gejl fra når det skal kører,se om det kan lade sig gøre med det..Har du iøvrigt directx 9C indstalleret på den,for det kan også være årsagen til at det crasher hvis du ikke har.Ellers kan du hente den hos microsoft.http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en

Den indstallere nogle at dirctx 9 filerne,som nogle spil ikke kører ordenligt uden.
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
07. august 2007 - 16:23 #3
Den burde køre Gta uden de store problemer,har du prøvet at sætte kompatibilten til xp service pack 2..
Har du den sidste nye driver til dit grafikkort,..
Avatar billede cazzmin Nybegynder
08. august 2007 - 00:31 #4
Ja har kørt det som xp sp2 men det virkede ikke, har også fjernet det der skrivebordsopbygning som corleonedk skrev. Men jeg havde vist ikke Direct 9C, men har lige installeret det så tjekket om det virker :)
Avatar billede cazzmin Nybegynder
08. august 2007 - 00:40 #5
det virkede corleonedk smid et svar
Avatar billede corleonedk Nybegynder
08. august 2007 - 15:47 #6
Går ud fra det var directx du hentyde til,men godt det funker da ;)