Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
06. august 2007 - 22:27 Der er 1 løsning

Tilstanden understøttes ikke

Hey..

Jeg kører med et ATI Radeon 9700 Pro grafikkort, og har afinstalleret driveren, da den forhindrede mig i, at spille World of Warcraft - idet dette spil gav en fejlmeddelse om at den ikke kunne finde noget 3D Acceleration.

Efter en genstart prøvede jeg at installere de nyeste Catalyst drivere fra ATI's hjemmeside. Da computeren så startede op og var på vej ind i Windows kom der bare en meddelse frem fra min skærm hvor der stod:

"Tilstanden understøttes ikke"

Så nu har jeg været nødt til at afinstallere driveren i Fejlsikret tilstand og kører pt på Windows' standard grafikdriver.

Skal siges at jeg har også har prøvet, med samme resultat, med ældre Catalyst drivere fra ATI's hjemmeside.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak!
Avatar billede rasmuslarsen2 Nybegynder
11. februar 2008 - 20:51 #1
Lukker her!