Avatar billede madsing Nybegynder
06. august 2007 - 18:06 Der er 1 kommentar

Mac-program som danner random objekter

Hej,

Jeg havde engang et program til mac som kunne lave forksellige figurer ved at indtaste koordinater og andet forskelligt. Nu kan jeg ikke huske hvad programmet hed.
Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede s_skytthe Nybegynder
10. august 2007 - 22:38 #1
der er grafplotter som kan lave grafer eller figurer hvis det man indtaster blive kompliceret nok.
random objekter er det jo ikke men hvis man ikke lige har læst matematik i 10 år kan det hurtigt komme til at se sådan ud.

ved ikke om det er det program du tænker på. Men det var det jeg kom til at tænke på da jeg læste dit indlæg.