Avatar billede fjammi Nybegynder
06. august 2007 - 11:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

LCD tv, hvilket et af disse 3 skal jeg vælge

Hej

Overvejer at købe et samsung lcd tv, men ved ik lige så meget om hvad man skal kigge efter, når man skal vælge et.
Har fundet disse 3 som jeg overvejer. Hvilket et synes I jeg skal vælge? hvor får man mest for pengene?

Jeg behøver ikke det bedste af det bedste, men det skulle gerne være rimeligt fremtidssikret

Link til de 3 tv
http://hifipriser.dk/Products/Compare.asp?Similar=false&Products=380933&Products=382673&Products=244258
Avatar billede steffansp Nybegynder
06. august 2007 - 12:13 #1
Af disse ville jeg helt klart vælge LE32R86BD, den nye model..
S er dårligere end R modellen. Lavere kvalitet og mindre muligheder..
LE-32R72B er sidste års model, pga. 72..

Hvis penge pungen tillader det ville jeg også gå op at kigge på LE32M86/87BD til 7500.. M modellen har flere tilslutnings muligheder og er lidt bedre kvalitet.. Jeg har selv sådan en og er meget tilfreds:D Men af ovenstående  LE32R86BD
Avatar billede fjammi Nybegynder
06. august 2007 - 12:27 #2
Ok tak for svaret. Husk at ligge et svar, så du kan få nogle point, når jeg lukker spørgsmålet
Hvis der andre der har erfaringer mv, må de meget gerne skrive dem.
Avatar billede kong8 Nybegynder
06. august 2007 - 12:44 #3
giver steffansp ret. Mine forældre har også lige købt sådan en model og vil også sige at den er lidt bedre. Men der kommer så helt sikkert også an på hvad til udover tv og dvd ellers vil bruge den til. Fordi så det ikke nødvendigt med så mange tilslutningsmuligheder.
Avatar billede steffansp Nybegynder
06. august 2007 - 13:02 #4
Her :)
Avatar billede kong8 Nybegynder
06. august 2007 - 13:28 #5
:D
Avatar billede Jensen DK Novice
06. august 2007 - 14:30 #6
le32r86bd har digital tuner det er vigtigt i dag det er klart den bedste.
Avatar billede fjammi Nybegynder
07. august 2007 - 07:50 #7
Tak for hjælpen... Valgte LE32R86BD
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2007 - 22:17 #8
digital tuner er nu ikke meget værd når mpeg4 kommer så vil man få sort skærm igen

at nogen så siger man kan få mpeq4 moduler er lige et spørgsmål og det kommer til og køre på dk dtt og prisen på dette ca modul