Avatar billede fcs Novice
05. august 2007 - 17:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Administrator rettigheder i Vista

Halløj.

To hurtige spørgsmål:

1. Kan man disable alt det administratorbøvl (kør programmet som administrator..) på nogen måde i Vista?

2. Hvordan kan man forhindre at maskinen går på stand by efter noget tid?

Hygge

FCS
Avatar billede fcs Novice
05. august 2007 - 17:15 #1
Ad 1: Fandt lige denne: http://www.eksperten.dk/spm/788386 Det prøver jeg og ser hvad der sker.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2007 - 17:17 #2
under brugerkonti i kontrolpanel, skal du slå brugerkontostyring fra, så forsvinder den irriterende administrator ting, efter en genstart.
går ud fra det er den du mener?

under strømstyring i kontrolpanel, kan du slå stand by fra.
Avatar billede trold1 Nybegynder
05. august 2007 - 17:25 #3
højreklik på kommandoprompt og vælg kør som administrator så skrives følgende net user administrator /active yes  så skulle den indbyggede adm konto komme til syne som en logon mulighed. Husk så at sætte adgangskode på den.
Avatar billede kenp Novice
05. august 2007 - 19:54 #4
fcs -> du har vist brug for denne side ;) www.vistaguide.dk
Avatar billede fcs Novice
05. august 2007 - 22:06 #5
Nopsen>> Takker, kom med et svar

Trold1>> Tak for hjlpen. Nopsens svar virkede, så det er det jeg har brugt.

Kenp>> Lækkert link, det er lagt til foretrukne ;O)

Hygge

FCS
Avatar billede nopsen Ekspert
06. august 2007 - 13:25 #6
selv tak :)